In u mondu di u disignu stampatu, ci sò duie tecniche cumunimenti usate: stampa in stampa è stampata. Tutti dui anu una estetica unica è qualità tattili chì li facenu una scelta populari per una varietà di applicazioni, da l'inviti di matrimoniu à i biglietti da visita. Tuttavia, sò assai diffirenti in termini di prucessu, risultati è applicazione. Questu articulu hà da vede e differenze trà letterpress èstampa di foglia, cù un focusu speciale nantu à u rolu di stampa di foil in l'ultima tecnica.
A stampa tipografica hè una di e più antiche forme di stampa, chì data di u XV seculu. Implica l'usu di una superficia rialzata, generalmente fatta di metallu o polimeru, chì hè rivestita cù tinta è poi pressata nantu à carta. U risultatu hè una impressione durabile chì dà à u materiale stampatu una qualità tactile è texturale.
E caratteristiche di a stampa in letterpress
Qualità Tactile: Unu di l'aspettu più attraente di a stampa in letterpress hè l'impressione chì lascia nantu à a carta. L'inchiostru sarà pressatu in a superficia di a carta, creendu un effettu irregulare chì pò esse sentitu da a manu.
Tipi di tinta: Letterpress permette l'usu di una varietà di culori di tinta, cumpresu Pantone, chì ponu esse mischiati per ottene sfumature specifiche, è inchiostri chì sò generalmente basati in oliu per furnisce un effettu riccu è vibrante.
Selezzione di carta: a stampa Letterpress hè megliu adattata per carta più grossa è strutturata chì mantene l'impressione, chì aghjunghje à a bellezza generale è a sensazione di u pruduttu stampatu.
Opzioni di culore limitate: Mentre a stampa in lettere pò pruduce belli risultati, ogni tiratura di stampa hè generalmente limitata à solu un o dui culori, postu chì ogni culore necessita una piastra separata è passa per a stampa.
Stamping, invece, hè una tecnica più muderna chì usa u calore è a prissioni per applicà un fogliu di metallu o di culore à u sustrato, un prucessu chì pruduce una superficia brillanti è riflettente chì aghjunghjenu un toccu luxuu à u pezzu stampatu.
Vulemu presentà à voi unu di i nostri cumpagnie,Lamina per stampaggio a caldo LQ-HFS per stampaggio di carta o plastica
Hè fattu agghiuncennu una strata di foglia di metallu nantu à a basa di film attraversu u revestimentu è l'evaporazione in vacuum. L'épaisseur de l'aluminium anodisé est généralement (12, 16, 18, 20) μ m. 500 ~ 1500mm wide.Hot stamping foil hè fatta da strata di liberazione di revestimentu, strata di culore, aluminiu vacuum è poi film di rivestimentu nantu à a film, è infine rewinding u pruduttu finitu.
Caratteristiche di stampa a caldo
Superficie brillanti:A caratteristica più impressiunanti di u stampatu à caldu hè u finitu brillanti è riflettente. Stu effettu pò esse ottinutu cù fugliali metallichi (cum'è l'oru o l'argentu) o fugliali culuriti (chì ponu esse cumminati o cuntrastati cù u sustrato).
Opzioni di disignu versatili:A stampa di foglia pò esse cumminata cù altre tecniche di stampa, cumpresa a letterpress, per creà disinni multidimensionali. Questa versatilità permette di creà mudelli intricati è disinni chì aumentanu l'aspettu generale di a stampata.
Una vasta gamma di fogli per stampaggio a caldo:Ci hè una larga gamma di fogli per sceglie, cumprese l'opzioni olografiche, matte è chjaru. Questa versatilità permette à i diseggiani di sperimentà diversi effetti è finiture.
Nisuna impronta:A cuntrariu di a tipografia, a stampa di foglia ùn lascia micca una impressione nantu à a carta. Invece, si mette nantu à u sustrato cù una superficia liscia chì cuntrasta cù a texture di letterpress.
Differenze chjave trà Letterpress è Hot Stamping
Prucessu
A sfarenza fundamentale trà a stampa di stampa è a stampa hè i so prucessi. Letterpress usa una superficia rialzata per trasfiriri tinta à a carta, creendu una impressione. In cuntrastu, a stampa calda usa u calore è a pressione per trasfirià un fogliu di stampa calda à u sustrato, allughjendu u sustrato cù una superficia brillanti, senza indentazione.
Gustu Esteticu, Mentre chì e duie tecniche sò unicamente estetiche, si adattanu à diverse sensibilità di design. Letterpress generalmente dà una sensazione vintage, fatta à a manu, facendu ideale per i prughjetti chì necessitanu un gustu classicu. A stampa di foglia hà proprietà brillanti è riflettenti è hè spessu usata per disinni muderni chì anu scopu di trasmette lussu è sofisticazione.
Esperienza tattile
L'esperienza sensoriale hè una altra distinzione impurtante; Letterpress offre una impressione prufonda chì pò esse sentita, aghjunghjendu un elementu sensoriale à a stampata. In ogni casu, a stampa di foglia furnisce una superficia liscia chì ùn pò micca furnisce u listessu feedback tactile, ma quandu hè cumminatu cù carta texturizzata, pò creà un cuntrastu visuale stupente.
Limitazioni di u culore
Mentre a stampa in lettere hè tipicamente limitata à unu o dui culori à volta, a stampa di foglia permette una gamma più larga di culori è finiture, è questa flessibilità face a stampa di foglia una scelta populari per i disinni chì necessitanu parechji culori o dettagli intricati.
Parechji diseggiani sceglienu di cumminà letterpress èstampa di fogliaper prufittà di e duie tecniche. Per esempiu, l'inviti di matrimoniu ponu esse lettere stampate è stampate di foglia per creà una sperienza visuale è tattile stupente. Questa cumminazione ottene una mistura unica di prufundità è brillanza chì face chì a stampa si distingue.
In brevi, sia a stampa in lettere sia a stampa di foglia offrenu benefici unichi è qualità estetiche chì rinforzanu u disignu stampatu. Letterpress hè cunnisciuta per a so prufundità tattile è l'appellu vintage, mentre chì a stampa di foil brilla cù a so lucidità è versatilità. Capisce e differenze trà sti dui tecniche pò aiutà i diseggiani à fà scelte infurmate per risponde à a so visione creativa è i bisogni di u prugettu. Ch'ella sceglite l'incantu classicu di a tipografia o l'eleganza muderna di stampa di foglia, i dui metudi ponu piglià e vostre stampe à novi alture.
Tempu di post: Oct-10-2024