A piastra di stampa hè un cumpunente chjave in u prucessu di trasferimentu di una maghjina à un sustrato cum'è carta o tela. Sò usati in una varietà di metudi di stampa, cumpresi stampa offset, flexographic è gravure. Ogni tipu dipiastra di stampahà caratteristiche uniche è hè adattatu per applicazioni di stampa specifiche. In questu articulu, esploreremu i trè tippi principali di edizioni stampate è i so usi rispettivi.
I piatti di stampa offset sò largamente usati in a stampa cummerciale per via di a so pruduzzioni d'alta qualità è versatilità. Questi platti sò generalmente fatti di aluminiu o poliester è rivestiti cù una emulsione fotosensibile. L'imaghjini per esse stampati sò trasferiti à una piastra di stampa cù un prucessu fotograficu in quale e zone non-imaghjini sò trattate per esse assorbenti di l'acqua è e zone di l'imaghjini sò trattate per esse assorbenti di tinta.
Ci sò dui tipi principali di platti di stampa offset: platti di stampa analogica tradiziunali è piatti di stampa digitale muderni. I platti di stampa analogica tradiziunali necessitanu un negativu di l'imaghjini separati, chì hè utilizatu per espose a piastra. I platti digitali, invece, ponu esse stampati direttamente cù a tecnulugia computer-to-plate (CTP), eliminendu a necessità di film, facendu u prucessu più efficaci.
Per piacè, fate un ochju à u nostru pruduttu,Piastre Flexo Analogiche LQ-FP per imballaggi flessibili è etichette
Piastra di durezza media, ottimizzata per a stampa di disinni chì combina mezze tonalità è solidi in una sola piastra. Ideale per tutti i sustrati assorbenti è non assorbenti cumunimenti usati (vale à dì plastica è foglia d'aluminiu, pannelli rivestiti è senza rivestimenti, liner di prestampa). guadagnu minimu di punti in u mezzu tonu.Latitudine di esposizione larga è boni prufundità di rilievu.Adatta per l'usu cù l'acqua è inchiostri di stampa à base d'alcohol.
I piatti di stampa offset sò cunnisciuti per a so capacità di pruduce l'imaghjini in alta risoluzione è i dettagli croccanti, chì li facenu adatti per materiali di stampa cum'è riviste, brochures è imballaggi. Offrenu ancu u vantaghju di i cambiamenti rapidi è faciuli di piastra, risultatu in tempi di turnaround di u travagliu più veloci.
A stampa flessografica, stampa flessografica, o stampa flessografica, hè una scelta populari per stampà nantu à sustrati flessibili cum'è plastica, carta è cartone. I platti di stampa flessografica sò generalmente fatti di materiali di gomma o fotopolimeri è muntati nantu à rulli per u prucessu di stampa. Questi platti sò pensati per trasfiriri tinta à un sustrato utilizendu un rilievu flexible chì cunforma à i contorni di a superficia di stampa.
I platti di fotopolimeri sò i piatti di stampa flessografica più usati. Sò fatti da l'esposizione di un materiale fotopolimeru à traversu un negativu à a luce UV, chì indurisce i spazii di l'imaghjini mentre lassendu i spazii non-imaghjini morbidi è lavabili. U prucessu permette una ripruduzzione precisa è coherente di l'imaghjini, facendu i piatti di fotopolimeri ideali per a stampa di etichette, imballaggi è contenitori ondulati.
I piatti di stampa flessografica sò cunnisciuti per a so capacità di trattà una varietà di inchiostri è sustrati, facenduli adattati per una varietà di applicazioni in l'industria di imballaggio è etichettatura. Offrenu ancu capacità di stampa d'alta velocità, facendu una scelta economica per a stampa di volumi elevati.
La piastra di stampa in rotocalco, a stampa in rotocalco, cunnisciuta ancu com'è stampa in rotocalco, hè un prucessu di stampa d'alta qualità è di voluminu cumunamente utilizatu per creà riviste, cataloghi è stampe decorative. I platti di stampa di gravure sò fatti di ramu o d'acciaio cromato è anu cellule incassate o buchi chì cuntenenu a tinta. L'imaghjina hè incisa o intagliata nantu à a piastra cù un prucessu chimicu o miccanicu, creendu un mudellu di celluli chì currisponde à l'imaghjini desiderati.
I dui tipi principali di platti di stampa in rotocalco sò cilindri è flatbed. I platti di cilindru sò avvolti intornu à un cilindru è sò usati per a stampa cuntinuu, mentre chì i piatti piani sò usati per tirature di stampa più brevi è applicazioni speciali. I piatti di stampa in rotocalco sò capaci di pruduce dettagli fini è una larga gamma di toni, facendu adattati per a ripruduzzione di l'imaghjini di alta qualità.
I platti di stampa in rotocalco sò cunnisciuti per a so durabilità è longu tirate di stampa, facenu a prima scelta per i travaglii di stampa di grande volume. Sò ancu capaci di stampà nantu à una varietà di sustrati, cumprese carta, plastica è metalli, facendu adattati per diverse applicazioni di stampa.
In riassuntu, i piatti di stampa ghjucanu un rolu vitale in l'industria di stampa, è capiscenu i diversi tipi di piatti di stampa hè cruciale per sceglie u metudu ghjustu per un travagliu di stampa specificu. Che si tratti di lastre di stampa offset per stampa commerciale ad alta risoluzione, lastre di stampa flessografica per imballaggi flessibili, o rotocalcopiastri di stampaper publicazioni high-volume, ogni tipu di piastra di stampa offre vantaghji unichi è Funzione. Sceglie u pianu di stampa ghjusta, i stampatori ponu ottene a qualità di stampa è l'efficienza chì anu bisognu per i so bisogni di stampa specifichi.
Tempu di Postu: 18-Sep-2024